Hem > Gå ner i vikt > Fläskångest? Jag?

Fläskångest? Jag?

Nja, inte fläskångest kanske, men det känns lite olustigt att inte ha tränat på snart en vecka. Jag som kom igång så bra efter sommaruppehållet. Tjejmilen närmar sig med stormsteg och jag kan knappt andas utan att få en feberattack. Imorgon är det fredagsvikt och jag har faktiskt ingen aning om åt vilket håll det pekar. Har inte vägt mig på flera dagar.

  1. 2010/08/20 kl. 3:56

    Krya på dig!! Hoppas det sunda förnuftet vinner över olustskänslan, det kommer en ny vecka snart med nya chanser till träning och vara duktig 🙂

  2. 2010/08/20 kl. 7:27

    Jag älskar fläsk. Helst knaperstekt!
    Krya på dej!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

