Hem > Mammaliv > Roliga listan

Roliga listan

Det finns många roliga saker med att ha barn. Till skillnad mot livet före barn gör man aktiviteter som att åka till Kulturhuset regniga dagar som dessa. En regnig dag i singellivet hade jag köpt en pizza och hyrt film.

Min roliga lista:
1. Aktiviteter på kreativa ställen

Vi sitter på bussen och väntar på att Bambi ska hoppa på. Såhär i planeringsdagarnas tider är våra respektive dagis stängda. Mammorna får snällt hoppa upp och röra på sina slappa rumpor. Jag kan inte tala för Bambis rumpa, men min är stundtals slapp. Fast nu har jag ju kommit igång med träningen och råder därmed bot på eventuella slappheter.

Kategorier:Mammaliv Taggar:
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

