Hem > Okategoriserade > Good VIBErations

Good VIBErations

Häromdagen slog vi till och investerade i syskonvagn ala dubbeldäckaren Vibe. Det har fungerat att köra bugga och ståbräda men eftersom vi är en aktiv familj som tycker om att promenera kom vi fram till att det är skönt om båda barnen har möjlighet att åka bekvämt.

Vilken överraskning med alla nya läsare. Hej och välkomna. Under tiden ni stiftar bekantskap med mig, ska jag stifta bekantskap med nya vagnen och nya numret av Elle. Kram på er!

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/08/22 kl. 19:10

    söt bild!

  2. 2010/08/22 kl. 19:50

    Har bara hört gott om den vagnen! Bra köp! 🙂

  3. N
    2010/08/22 kl. 21:44

    Kul med ny vagn! Jag är avundsjuk på alla som får köra syskonvagn, planerar i hemlighet en tät trea så att jag också får vara cool dubbeldäckarförälder 🙂

  4. 2010/08/22 kl. 23:55

    vilken bra blogg du fixar och skriver dina tankar och annat fint i!
    pepp är väl vad jag behöver nu, och jag kan verkligen känna hur den stora energin med varm positivitet glöder här.
    tack!

  5. 2010/08/23 kl. 1:24

    Hejsan, jag är en av de nya som har hittat hit =) Hittade dig via Petra,s blogg…Tycker om hur du skriver och din uppriktighet gentemot livets frågor stora som små =) Lycka till fortsättningsvis med din viktminskning, själv skall jag påbörja färden så fort min lilla knodd tittar ut =)

    Hälsningar Susanne

  6. 2010/08/23 kl. 9:32

    Grattis till läsaruppsvinget! Och fin filt förresten, jag håller på att virka en sådan nu fast med brun ram, har aldrig sett med gul innan – den var häftig!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

