Hem > Okategoriserade > Livets skola

Livets skola

Skills eller kunskaper som man också kan säga. Visst är det fantastiskt vad fiffiga sådana vi lär oss med åren. Ibland när jag lär mig något nytt brukar jag fråga mig själv när jag någonsin kommer ha användning för det. Jag tragglade algoritmer som liten men vet i dagsläget inte hur man räknar med dem.

Just nu befinner jag mig i en fas där jag blivit expert på att lura i Lovi mat. Mina skills känns näst intill oslagbara. Snabbare än ljusets hastighet trycker jag in en sked så fort minsta glipan uppenbarar sig vid hennes läppar. Jag undrar om jag någon gång senare i livet någonsin kommer att få användning av denna slipade teknik.

När jag befann mig på toppen av min partykarriär lärde jag mig hur man sveper en öl. Denna kunskap kom väl till användning när Helena bjöd in mig till kontorets årliga kräftskiva. Det var tävling och med min fantastiska insats tog jag laget till en första plats, sen gick jag in på toaletten och spydde men det mina vänner. Det är en väl bevarad hemlighet.

Kategorier:Okategoriserade
  1. frugan
    2010/08/23 kl. 20:33

    och denna anectot förmedlas fortfarande på kontoret vid speciella tillfällen

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

