Hem > Allmänt > CURRICULUM VITAE

CURRICULUM VITAE

Jag har kommit på att jag hemskt gärna vill ha ett nytt extrajobb. Det finns en butik som passar mig som handen i handsken och den ligger i närheten där jag bor. Tänk om jag kunde få in en fot där. Det skulle ju vara perfekt. Eftersom jag har fyra års studier kvar kommer det säkert bli många arbetstimmar där med åren, om jag får jobbet dvs.

Kvällen spenderades hemma hos Camilla. Tack för maten kära du! Hela familjen hade förflyttas från Södermalmsdomänderna till Kungsholmens domäner. Vilket äventyr. Barnen somnade som klubbade sälar och jag har knåpat på ett cv sedan jag kom hem. Nu sova och drömma riktigt sött.

Kategorier:Allmänt
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

