Hem > Okategoriserade > Dahlia i min rabatt

Dahlia i min rabatt

Jag har egentligen aldrig tyckt om dahlior. Men så blev jag med uteplats och provade att stoppa ner ett par knölar i jorden. Nu blommar det praktfullt. Man skulle kunna säga att det är dahliafest på min uteplats. Nu ska jag försöka hitta veckans program av ”Odla” i P1 som handlade om just dahlior.

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/08/24 kl. 14:14

    Åh, så fin! Mina har gett upp för länge sen…

    Tänk om du kunde smitta mig med lite gröna fingrar istället för förkylningar 😉

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

