Hem > Tankar och Åsikter > Efter regn kommer daggmask

Efter regn kommer daggmask

När jag var liten hände det vid ett par tillfällen att jag samlade ihop ett gäng daggmaskar, smög ut ett bestickset och sedan hade dela-daggmasks-fest på trottoaren. Just barn, kniv och daggmask är en mindre lyckad kombination. Jag undrar vad som kommer hända mig när karman hinner ikapp.

Kategorier:Tankar och Åsikter Taggar:
  1. Petra
    2010/08/24 kl. 12:58

    Kan du ses någon gång nästa vecka? kram

  2. 2010/08/24 kl. 12:59

    Yabba dabba doooo! Klart jag kan! Väl du vilken dag som passar dig bäst! Funkar nätet nu?

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

