Hem > Tankar och Åsikter > Längtar bort

Längtar bort

Idag har jag känt mig lite nere. Det var kallt i luften i morse och hösten börjar sakta men säkert ta mark från sommaren. Jag tycker om hösten, men samtidigt känner jag mig inte riktigt mogen. Denna sommaren gick alldeles för fort.

Kategorier:Tankar och Åsikter
  1. 2010/08/25 kl. 15:45

    Härlig bild.

    Grattis till alla nya prenumeranter. Så det har rasslat till!

  2. 2010/08/25 kl. 16:57

    Det du ser på bilden är inget mindre än ett enkelt balettben. Detta utförs i en pool någonstans på Ibiza av en bakfull apa som precis missat planet hem till Stockholm.

    Tack för grattis. Kul att folk hittat hit, ännu roligare om de gillar min blogg och fortsätter att läsa.

    Kram på di Nina!

  3. 2010/08/26 kl. 7:07

    Har du hittat något nytt forum att synas på? Eftersom du fått så himla många på kort tid.

    • 2010/08/26 kl. 8:04

      Jag låg på bloglovins bubblarlista under ett par dagar. Jag har inte hittat något kul forum. Om du vet något får du gärna tipsa.

  4. Annelie
    2010/08/26 kl. 8:27

    Anna ta flyget ner till oss :)… Puss

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

