Hem > Okategoriserade > Regnkappa från Gudrun Sjödén

Regnkappa från Gudrun Sjödén

Hösten är här och så är även alla härliga höstkläder. Denna regnkappan kommer från Gudrun Sjödén. Jag som är löjligt svag för svart/vitt i grafiska mönster är riktigt sugen på att köpa en.

Med tanke på hur mycket jag hänger i parken, släpar ungar fram och tillbaka till dagis så är väl en ordentlig regnkappa på sin plats? Jag har provat kappan och den är ganska stor i storleken. I vanliga fall har jag large eller xl. Blev förvånad att medium satt bra.

Kan det vara så att huvudet inte hänger med kroppen? Jag fattar kanske inte att jag är på väg ner?

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/08/26 kl. 9:55

    Det är nog inte bara huvudet som inte hänger med ska du se. I boken ”Hjärnkoll på vikten” skriver man att den som går ner mycket i vikt ofta utvecklar en ny klumpighet under en period för att man helt enkelt inte har koll på sin nya storlek. Eller ska man säga ”litenhet”?

    Jag gillar också svart/vitt, jag köpte en underbar kappa på Primark i London för en struntsumma och snart nog är det temperatur nog att ha den! 🙂

    • 2010/08/26 kl. 19:25

      Hej Cinderella!
      Vad intressant, den boken ska jag titta efter. Det verkar som att stora utbudet av det mesta finns i The UK. Kanske får ta och resa dit. 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

