Hem > Okategoriserade > Äckliga rökare!

Äckliga rökare!

Fy skäms! Minskar empatin i takt med att lungorna försämras eller vad är det frågan om?

En blendhagga sätter sig på bänken brevid mig och tänder en cigg när vi väntar på bussen. Blä vad äckligt. Hade det varit en lördagnatt antar jag att jag inte skulle bry mig. Men mitt på dagen med barn i vagnen tycker jag det är respektlöst och vedervärdigt. Dagens ruttna banan går till alla rökare som plågar omgivningen med sin äckliga tobaksrök. Förbjud rökning på offentliga platser!

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/08/29 kl. 16:21

    Det är ju faktiskt förbjudet att röka vid busshållsplatsen, finns små skyltar uppsatta vid tidtabellerna!

  2. 2010/08/29 kl. 17:14

    Håller med. Fullständigt.

  3. 2010/09/03 kl. 17:23

    Håller med, även om jag syndar ibland och tar en cigg i smyg. Fast då är jag ensam, på min altan. Avskyr när folk röker offentligt. Det ser dessutom så jävla trashigt ut.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

