Hem > Okategoriserade > En känsla av krystvärkar väcker minnen om tamponger

En känsla av krystvärkar väcker minnen om tamponger

Är det dags nu? Är det ”The Return of Mens” som gör sig hörd? När Lovi var en månad gammal fick jag tillbaka mensen som ett brev på posten, sedan försvann mensen som ett incheckat bagage på Arlanda och har sedan dess lyst med sin frånvaro.

Nu känns det som om ett gäng samurajsvärd dansar polka i min livmoder. Kul, eftersom jag tycker om mens. Månadens blodskvättar är ett tecken på att kroppen är frisk och fungerar som den ska. Det börjar bli dags att leta fram tamponger och bindor.

Bilden är lånad från Hanna Fridéns blogg och jag älskar den. Taylor Momsens tampongsnöre blir fångad på bild och Hanna uppmanar: Taylor Momsen, du ser hård ut, claim your right och säg MEN UP YOURS! BAJSNÖDIGA JÄVLAR!

Kategorier:Okategoriserade
  1. LADY DAHMER
    2010/08/30 kl. 13:45

    jag har haft molningar i magen ett par gånger nu senaste veckan, men jag blir jävligt chockad (och arg) om mensen kommer NU. med Ninja tog det drygt 2 år. (jag hade bara en mens innan jag blev pregnant igen)

    förresten. nu får vi träffas tycker jag.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

