Hem > Okategoriserade > Poplarn & Pyret presenterar höstens kollektion

Poplarn & Pyret presenterar höstens kollektion

Min vän Bambi får roliga inbjudningar till diverse tillställningar titt som tätt. I morse hade jag det stora nöjet att följa med henne och smygtitta på Polarn & Pyrets höst/vinterkollektion. Barnkläder i all ära. Polarn och Pyrets designers vet verkligen hur man fångar in klädesintresserade föräldrar.

Vid presentationen satt jag och beundrade Karina och Pernillas fantastiska kläder. Jag ÄLSKAR den stilen och blev så glad när de i slutet av genomgången presenterade kläderna de själva bar. Karinas klänning kommer finnas att köpa från oktober och Pernillas multikofta finns redan ute i butik. Snart hänger de båda plaggen i min garderob. Det ska bli trevligt.

Jag hittade en mängd kläder som jag vill klä mina barn i. En av anledningarna till varför jag tycker om Polarn och Pyrets kläder är kvalitén. Kläderna har slitstarka tyger, med fina tryck i roliga färger. Karina som är chefsdesigner berättade att det gamla konceptet när Polarn och Pyret skapades vara att vända sig till föräldrar som inte hade tid att tänka på barnkläder.  Det skulle vara enkelt att köpa kläder och enkelt att klä sina barn. För den som är intresserad finns roliga fakta om Polarn och Pyrets historia på deras hemsida. Följande text är saxad därifrån:

Polarn O. Pyret har sina rötter i en helt annan verksamhet än dagens – nämligen kondomer.

Visst låter det spännande? In och läs vetja. Förkovra er i en svensk stolthet.

Kategorier:Okategoriserade
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

