Hem > Okategoriserade > Beautiful Blogger

Beautiful Blogger

Med denna fina utmärkelse kommer några små förpliktelser:
♦ kopiera in awardbilden i din blogg för att visa att du har fått den
♦ tacka och länka till den som nominerade dig
♦ nominera sju andra bloggare och länka till dem
♦ berätta sju intressanta saker om dig själv

Pyziz Värld hade vänligheten att tilldela mig en bloggeraward! ”Till Apan satt i granen – För att hon alltid har bra inlägg, hon trollar med orden. Intressant och inspirerande.” Jag tackar ödmjukast kära du. Vilket roligt sätt att bli uppskattad på. Strax efteråt fick jag en bloggaward till av min vän Bambi:”(Jag såg att du redan hade fått en, men jag ger dig en också – för du är BÄST!)” Vilken lycka. Tack för era nomineringar. Nu är bloggen ordentligt boostad och jag ska fullfölja mina förpliktelser, nämligen att berätta sju saker om mig själv:

1. Jag undviker att använda svordomar i syfte att vårda vårt vackra språk.
2. Jag har åkt flotte på Klarälven två gånger
3. Jag tror på spöken
4. Jag har fyra syskon
5. Jag har läst bokserien ”Sagan om Isfolket” tre gånger
6. Jag vill ha minst ett barn till
7. Jag ska resa till Mongoliet på egen hand ett par veckor när barnen blir lite större

Nedan följer sju bloggar jag vill uppmärksamma och som är värda denna fina nominering.

Kompetent – Därför att han är verbalt frustrerad och skriver texter som jag älskar att läsa.

Hanna Fridén – Därför att hon skriver så att jag ibland tappar andan och undrar om man verkligen får skriva så. Underhållande, rakt på och jävligt bra.

Fredrik Strage – Därför att han har mycket god musiksmak och skriver intelligenta texter där jag känner igen mig och håller med om det mesta.

Fröken Bitterfitta – Därför att bloggnamnet är bland det bästa jag någonsin sett. En relativt nyfunnen blogg som jag halkat in på och inte kommer sluta läsa i första taget.

Septemberflikka – Därför att hon är min vän. En Odd Mollyälskande böna som inte bara är snygg utan även nybliven tvåbarnsmor. Vi har dessutom lyckats klämma ut varsin unge på samma dag. Det ni!

Apans lilla blogg – Därför att detta är exakt min typ av humor. En blogg jag följt till och från sedan begynnelsen 2007. Mycket underhållande och välskriven, men sköna bilder.

Äta träna kämpa – Därför att Ella precis som jag kämpar på med sina överflödiga kilon. Hon gör det riktigt bra och skriver en glad, inspirerande och peppande blogg.

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/09/02 kl. 6:09

    Wow. Tackar!

  2. 2010/09/02 kl. 7:41

    Haha, kul att du nominerade just Fredrik Strage för jag har fått höra av flera läsare att Jens är en kopia av honom (till utseendet alltså). Så så fort han är på tv så brukar jag säga till Zack att pappa är på TV och han blir helt förvirrad 🙂

  3. ÄtaTränaKämpa
    2010/09/02 kl. 8:10

    Tack!!

  4. 2010/09/02 kl. 9:00

    Sv: Ja, jag kan tänka mig det! 🙂

  5. 2010/09/02 kl. 16:13

    tack tack tack fina du (:

    så glad jag blir över dina snälla ord

  6. 2010/09/02 kl. 21:35

    Hejhopp! Halkade in här via ellas blogg och jag tror jag trillar in här igen – jag älskar ju prickar och språkvård!

  7. 2010/09/03 kl. 10:58

    Tack för de vänliga orden.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

