Hem > Okategoriserade > På torsdag är det TVÄTT

På torsdag är det TVÄTT

Som jag nämnt vid tidigare tillfällen når man nirvana när man är småbarnsförälder. Åtminstone om man är en tvättäkta tvättnörd. Jag får snällt foga mig i ledet och göra en insats för att beskona hemmet från översvämningen all tvätt orsakar. Därför inför jag nu torsdagstvätt. Från och med idag är mina torsdagar vigda åt allt som har med tvätt att göra. Välkommen att botanisera i en spännande djungel. Begreppet ”tvätt” är på väg att få en roligare innebörd. Lita på det.

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/09/02 kl. 14:04

    Ok du påminde mig just om att jag skulle ha tvättat kläder idag (13:00-16:00) som jag nu ”råkade” glömma bort. Var på stan och lunchade istället. Hepp…..Trots det så gillar jag faktist att tvätta kläder, dock är det maken som får kånka fram och tillbaka med all tvätt. Jag har ju en tendens att alltid glömma bort mina tvättider så när det väl är dags att tvätta så finns det sisåder en ton med kläder i korgen och utanför korgen för den delen.

    🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

