Hem > Okategoriserade > Me, myself & I

Me, myself & I

Är på väg hem från middag hos svärisarna. Toddo stannar kvar där över natten, älsklingen är iväg, Lovi sover i vagnen och jag längtar efter att få spela Couldplay på hög volym. Kvällen är min.

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/09/03 kl. 21:38

    VAD DU ÄN GÖR!! DÅ INTE IN PÅ MIN BLOGG!

  2. 2010/09/03 kl. 21:58

    God kväll Lisa!

    Självklart kunde jag inte hålla mig utan klickade in på din blogg. Sorry. Ska inte upprepas. 😉

  3. 2010/09/03 kl. 23:16

    Jag som aldrig surfar bloggar.
    Men såg en ”header” eller vad det heter.
    Jag såg en tjej jag tycker att jag känner igen.
    Heter hon Anna?
    Klicka runt letar.
    Det måste bara vara Anna, med en mor från Thailand.

    Kul att hitta dig cyberspace.
    Kram Maria från förr.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

