Hem > Mammaliv > Om jag går på den lätte kanske någon annan också gör det

Om jag går på den lätte kanske någon annan också gör det

– Det ÄR VISST byxor! säger han och försöker trä benen i en tröja.
– Nej, det ÄR en tröja, svarar jag.
– NEEEEEJ mamma! Det är byxor!
– Okej, vad bra. Ta på dig byxan nu då så går vi ut.

Vilken grej! Jag kanske skulle praktisera den någon gång. Säga till skatteverket att det inte är kvarskatt utan pengar jag ska få. Hävda inför rätten att det var en check på 1000 kr och inte en fortkörningsbot.

Kategorier:Mammaliv Taggar:
  1. 2010/09/05 kl. 11:22

    Hahaha du är för skön

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

