Hem > Okategoriserade > Hon läser min blogg

Hon läser min blogg

Detta är Mona. Hon kom fram till mig när jag strosade vid Nytorget häromdagen.

– Hej! Jag ville bara säga att jag läser din blogg, sa hon.

Sedan kramades vi och pratade blogg en stund. Jag blev jätteglad. Det känns så surrealistiskt. Här sitter jag och roddar blogg, familjeliv och hem. Där ute bakom någons skärm sitter det en sådan här skönhet och läser mina ord. En skönhet som gjorde min dag genom att komma fram och hälsa. Mycket häftig tycker jag. Tack!

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/09/07 kl. 2:08

    Hej, här är jag!
    Tack själv! Du var så varm och trevlig när jag kom fram, även fast jag gjorde det utan att egentligen tänkt ut något smart att säga…lite på inpuls sådär, vilket var lite nervigt. Men du var så trevlig så det kändes inte alls särskillt jobbigt, även om jag tycker att jag själv svamlade bort mig ibland..
    jag och min lilla familj bor i skogås som sagt, men vi strosar ofta runt på söder. Jag skulle hemskt gärna ses för en fika eller en dag i parken, någon gång! Så härligt folk som du vill man ju mer än gärna omringa sig med! 🙂
    Tack för en underbar blogg,
    (ps, du frågade lite om jag läser några andra bloggar och så; tänkte bara berätta att jag bidrog med en hårbild på lady dahmers blogg. Det är jag som har den stora lårtatueringen!)
    kram, Mona

  2. 2010/09/07 kl. 7:32

    WOW va KUL!

  3. 2010/09/07 kl. 12:04

    Så jättekul. Va´glad jag blir för din skull!

  4. 2010/09/07 kl. 16:31

    Hej, jag skulle bara säga att jag har också börjat följa din blogg nu. Vad fin den är. 🙂 & du skriver så bra med! 🙂
    Mvh/

  5. 2010/09/07 kl. 18:16

    va kul och härligt! Att blogga öppnar verkligen upp världen och möjligheterna. Man träffar nya intelligenta och sköna människor.

    Jag följer gärna med på en playdate i parken, ackompanjerad av en stor Cappuccino. Jag är trött på att vara solitär.

  6. 2010/09/09 kl. 17:15

    det är nog andra gången ever jag går in på din blogg och läser och får syn på denna bild. har jag inte helt fel är den min brorsas kompis tjej och deras barn. Har inte sett dom på många år, bor långt bort från er.

  7. 2010/09/10 kl. 12:05

    jag brukade läsa monas blogg på den tiden hon bloggade. om ni träffas får du peppa henne till att börja blogga igen, tycker jag 😀

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

