Hem > Okategoriserade > Det är inte så att jag har uträttat ett mirakel

Det är inte så att jag har uträttat ett mirakel

Men av någon märklig anledning känns det alltid som om jag presterat något stort varje gång jag handlar hem mat. När är det min tur att växa upp och inse att jag är mamma?

Kategorier:Okategoriserade Taggar:
  1. 2010/09/07 kl. 13:00

    Hahaha! Du låter precis som min sambo!

  2. 2010/09/07 kl. 19:22

    Hej. Snubblade över din blogg. Fint du har det här =) Läsvärt!

    Känner precis likadant fastän jag är 37, haha. Och speciellt när jag handlar hem kryddor =)

    Ha det bra! /Szenna

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

