Hem > Allmänt > Hittade inte stoppknappen

Hittade inte stoppknappen

Tidigare idag pratade jag med min storasyster som bor nere i Småland. Vi pratade om ditten och datten, föräldrarskap, städning och hur vi ska fira jul i år. När vi lagt på luren kände jag mig:
1. Som en bättre mamma
2. Som en bättre sambo
3. Som en extremt ris ala malta sugen apa.

Nu har jag smällt i mig en pimpad risgrynsgrötkorv. Lätt som en plätt och lika gott som onyttigt. Blanda gröt med grädde och florsocker. Mums.

Kategorier:Allmänt Taggar:
  1. 2010/09/07 kl. 18:43

    galet gott och enkelt dessutom

  2. 2010/09/08 kl. 10:45

    Du är ju för härlig! Underbart inlägg!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

