Hem > Okategoriserade > Apan goes Nicole Kidman

Apan goes Nicole Kidman

Hör ni de förförande tonerna av en flöjt? Ser ni där borta? Om ni blickar bort mot den stillsamma floden ser ni en liten båt komma glidande. I båten sitter jag, Apan i egen hög person. Jag är insvept i ett tunnt tygstycke som svajar förföriskt i den ljuva brisen. När båten kommer i land skuttar jag ur med lätta steg och småtrippar sedan lite upp för trappan till huset. Självklart svänger jag lite extra på höfterna och putar med allt som putas kan. Uppe vid trappan står något som ska föreställa en het hunk. Det är en het stämning i luften. Hunken gör sig mentalt redo för action och blir mycket förvånad när jag istället för att stanna i hans famn springer förbi den. Jag springer, springer och springer tills jag slutligen kommer fram till tvättstugan. Det är TorsdagsTvätt.

Glöm inte att gilla inlägget på bloglovin.

Kategorier:Okategoriserade
  1. Caucasiangirl
    2010/09/09 kl. 20:29

    eeh..it’s expect dear…:)

  2. 2010/09/09 kl. 21:14

    Men åh, vad typiskt. Denna oz-dialekt gör mig galen. Aja, hoppas budskapet gick fram i allafall 😉

  3. 2010/09/09 kl. 21:54

    Jisses! Och jag tycker att jag har mycket tvätt nu med en liten unge som kräker ner kläderna fortare än kvickt! 😮

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

