Hem > Okategoriserade > Kl 07.55

Kl 07.55

Ett penntroll stiger upp och kommer på att fredagsvikt stundar. 86.1 kg. Hoppsan, + 0.8 kg.

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/09/10 kl. 8:14

    Jobbigt, men det är barra att ta nya tag. Jag måste säga att jag är imponerad över att du vågar vara så ärlig. Alla de gånger jag har skrivit viktblogg i någon form så har jag tappat sugen och mörkat när jag har plussat. Jag har inte orkat/vågat blotta mina bakslag och vara ärlig; något som jag absolut tror är en av anledningarna till att det alltid har spårat ur förr eller senare…

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

