Hem > Gå ner i vikt > Tankar kring vikten

Tankar kring vikten

Jag har inte haft så mycket tankar kring vikten på sistone. Detta av den enkla anledning att jag kännt mig fin i kroppen utan störande inslag av svullenhet eller valkar på fel ställen. Men så i kväll efter att ha kännt mig pluffsig under hela dagen ställde jag mig på vågen och insåg att det går uppåt. Efter att ha befunnit mig på en platå kring 85 kg hur länge som helst, har jag nu börjat lägga på mig. Det känns direkt. En känsla av olust som jag försökt skaka av mig utan att lyckas. Jag antar att 85 kg platplatåns smekmånad är över. Jag har haft ett skönt avbrott i trim och slimmandet där jag inte gjort någon större ansträngning att gå ner. Nu börjar det bli dags att kämpa lite igen.

  1. 2010/09/12 kl. 22:53

    Kämpa på peppar peppar! Själv skall jag själv ta tag i mitt eget så snart jag är bra i min axel och kan börja simma.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

