Hem > Gå ner i vikt > Fy fan vad knäckande!

Fy fan vad knäckande!

Jag ska precis krypa ner i sängen och dejta John Blund i sedvanlig ordning. Men så känner jag att något inte står rätt till i kroppen. Efter att siffrorna stannat på vågen kan jag kallt konstatera att jag har en kvällsvikt på 88 kg. Min mage är helt svullen och det ser ut som om jag ska in och föda barn vilken dag som helst. Det hade ju iofs varit trevligt, jag tycker om att föda barn. Däremot tycker jag inte om att se höggravid ut när jag inte ens är gravid. Du läste rätt. JAG ÄR INTE GRAVID. Låt dig inte luras av bilden. Jag har iofs mina gravidtrosor på mig men bara för att de är så sjukt sköna.

Imorgon ska jag påbörja en hårdkörning. Vilken otroligt effektiv väckarklocka i alla bemärkelser jag fått mig. Ni brukar vara så gulliga och heja på mig när viktminskningen gått bra. Nu går det tydligen riktigt dåligt och jag behöver ert pepp mer än någonsin. Det känns mycket tungt att posta denna bild men detta är trim och slimmandets hårda verklighet.

Ps. Glöm inte bort att gilla inlägget på bloglovin. Jag vill att fler ska få ta del av mitt trim och slimmande.

Kategorier:Gå ner i vikt
  1. blondie
    2010/09/13 kl. 8:15

    Hej tjejen, fick inte till en träff förra veckan men om du har lust så träffar jag gärna dig onsdag eller fredag. Apropå magar så kan jag varmt rekommendera plankan. Olga har en del bra övningar i sin blogg. Jag kör plankan (på knä än så länge) varje dag nu och det gör under för hållningen.

    Kram

  2. maria
    2010/09/13 kl. 10:19

    Jag vet exakt hur det känns, jag har slappnat av under sommaren och tagit bort vågen så jag ska slippa väga mig hela tiden
    Och så på jobbet åt jag en extra macka och då frågade en kollega mig om jag var gravid va? bara för jag tog en extra macka? gick hem och plockade fram vågen gah har gått upp 6,5 kg Hur kan det vara möjligt?
    Och allt sitter på magen igen nu har jag inte längre 5 kilo kvar utan 11 skoj!

  3. 2010/09/13 kl. 10:32

    Käre värld, kvinna, du är ju vacker som en dag!
    Men jag förstår känslan, den svulna och otympliga känslan.
    Inte roligt alls. Men du verkar peppad, målmedveten och envis vilket innebär att du snart är på rätt spår igen. Du är en inspiration när det kommer till ett balanserat leverne, i alla fall för mig 🙂 Lycka till behöver du inte men jag telepaterar en lyckönskning/peppning ändå… Känner du det?!:)

  4. carro
    2010/09/13 kl. 10:42

    Anna du är jätte duktig. Alla har vi bättre och sämre dagar, men du kommer igen! Tänk på allt du hittills har gått ner, du kommer klara att gå ner även det sista!
    Jag tycker föresten att det är dags för en lunch
    Kram

  5. 2010/09/13 kl. 13:10

    Du ser INTE gravid ut! Men jag förstår vad du menar med känslan. Det är samma här.

    Jag klarar inte av att träna och äta vettigt när Juni aldrig sover. Jag och trötthet är en vansinnigt dålig kombo. I nov/dec börjar jag jobba igen och då har jag sett till så att mitt gymkort börjar gälla igen. Nästa sommar SKA jag trivas med mig själv igen.

    Sen blir det inte några fler barn heller. Det hjälper ju det hela 😉

  6. 2010/09/13 kl. 13:11

    Oj. Många ”igen” blev det 😉
    Jag skyller på den förlamande tröttheten. Igen.

  7. 2010/09/16 kl. 21:59

    VAD DUKTIG DU ÄR SOM TAR TAG I DIN VIKT! Jag väger lika mycket som du och vill också göra något åt det. Jag funderar på viktväktarna. Har du provat det?
    Jag tänkte att jag skulle pallra mig iväg på något möte nu i höst och se till att mina tjocka lår endast blir ett minne blott.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

