Hem > Mammaliv > Foster sparkade sönder mammans mage

Foster sparkade sönder mammans mage

Toddo kan verkligen konsten att skruva till en förlossningsberättelse. Nästa vecka fyller han 3 år, innan han somnade idag låg vi och pratade om höstkvällen då han bestämt sig för att jäsa klart i min mage.

”Mamma jag sparkade jättehögt i din mage. Lika högt som taket. Det gick hål i taket och du fick laga det med en spik. Sen satt vi på den och åt äggmacka med kaviar.”

Vilken grej. Även om det inte riktigt var så det gick till, var det himla mysigt att ligga där med den blivande treåringens armar kring halsen och höra honom berätta om hur det gick till när han kom till världen.

Kategorier:Mammaliv Taggar:
  1. carro
    2010/09/16 kl. 21:44

    Mysigt!🙂

  2. 2010/09/16 kl. 23:21

    Längtar tills min unge kan prata och berätta massa konstigheter som gör så hjärtat exploderar av glädje🙂

  3. 2010/09/17 kl. 7:25

    har läst din blogg ett tag och tänkt kommentera förut, men nu måste jag, för det var väl det sötaste jag hört på länge!
    fö så har du en kalasbra blogg!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

