Hem > Okategoriserade > Grattis Syster C!

Grattis Syster C!

Jag har nu utsett en vinnare i tävlingen. Detta bidrag vann med motivationen:

Mitt bästa tips på doppresent är att använda de talanger man har och pyssla ihop någon present själv. Då jag är rätt så haj på handarbete så har jag ett par gånger skickat in ett foto på barnet ifråga till http://www.dittmonster.se och fått en korsstygnsbeskrivning på fotot. Jag broderar upp bilden och även namn och datum, sätter i ram och slår in. Det har varit mycket uppskattat.

Tävlingen var lite trögstartad men tack vare en länkning från min kära vän Bambi blev det tillslut en tapper skara som deltog. Det ar roligt att anordna tävling. Funderar på att göra om det. Vad tycker ni om tävlingar i bloggar?

 

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/09/20 kl. 13:43

    Tävlingar är jättekul! Jag deltog inte i denna för jag var för snål när jag behövde betala frakten själv… *skäms* Men, mer tävlingar i bloggen!

  2. 2010/09/20 kl. 13:57

    Hurra, vad glad jag blir! Jag som aldrig brukar vinna nåt. Hihi, detta gjorde min dag:-) Tack så jättemycket!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

