Hem > Okategoriserade > Tävling – Vinn en perfekt skummad latte hos Andra Bönor

Tävling – Vinn en perfekt skummad latte hos Andra Bönor

Jag har fått blodad tand för det här med tävlingar och när jag beställde dagens latte slog det mig att Andra Bönor kanske ville vara med och sponsra en tävling. Tänk att de ville dom.

Denna tävling blir Stockholmsinriktad eftersom priset är en perfekt skummad latte från just Andra Bönor. Frågan lyder: När dricker du latte?

Maila ditt svar till mig och anmäl din tävlingsmedverkan i detta inlägg . Tävlingen gäller fram till måndagen den 27 september då jag drar en vinnare. Se det som en anledning att besöka sköna Södermalm och att få en latteupplevelse utöver det vanliga.

Kategorier:Okategoriserade
  1. Sunna Lundqvist
    2010/09/21 kl. 22:31

    Jag dricker latte när jag tar en lugn stund för att samtala, teckna eller bara vila mina tankar. Oftast på cafe eller i mammas kök på Södermalm.

  2. 2010/09/22 kl. 13:31

    Jag är med i tävlingen! 🙂
    Kram

  3. Miryan
    2010/09/22 kl. 21:59

    Hello,

    själv dricker jag latte lite här och där. Tar gärna en latte när jag tar mig en välförtjänt pluggpaus! 🙂

  4. therese
    2010/09/23 kl. 11:46

    har tävlat!

  5. Kristin
    2010/09/23 kl. 12:38

    jag är åxå med och tävlar!Min första blogg-tävling:)

  6. Ullis
    2010/09/23 kl. 19:39

    Tjhoo! Här dricks det latte när andan faller på ,oftast på ngt mysigt fik här på Södermalm!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

