Hem > Okategoriserade > Flirtad

Flirtad

Om jag inte misstar mig helt har jag just haft det stora nöjet att bli flirtad. Jag gick in på systemet för att köpa lite skumpa till kvällens middag. Svärisarna kommer över för att fira Toddo. När jag ändå var inne på systemet passade jag på att fråga efter något gott, rött vin till maten. Mannen som hjälpte mig var så charmig att jag nästan tappade andan. Det var precis vad jag behövde. Har kännt mig lite nere sedan ett tag tillbaka. Mer flirt i vardagen!

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/10/05 kl. 8:19

    Word! 😉

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

