Hem > Mammaliv > Ballebonger och mina eget hemsydda flaggspel i taket

Ballebonger och mina eget hemsydda flaggspel i taket

Vi har födelsedagspimpat lägenheten. Ballonger eller ballebonger som Toddo kallar det hänger på en lina i taket. Likaså flaggspelet jag sytt ihop inför kalaset. Nu ska vi fira. Vissa tycker att födelsedagen handlar om det specifika barnet. Självklart är det så, men för mig handlar det om då mycket mer. Det är en familjehögtid, en dag för eftertanke.

Just nu ligger vi alla i sängen och slappar. Älsklingen småslumrar, Lovi ammar (jag vill inte sluta amma), Toddo tjatar om att han vill stiga upp och jag myser. Snart blir det frukost, sen ska jag och Toddo ge oss ut i Sofo för lite egentid. Han ska få välja en föselsedagspresent och jag tänkte köpa en mammapresent till mig själv.

Kategorier:Mammaliv Taggar:
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

