Hem > Gå ner i vikt > Jag återinför tisdagsvikt

Jag återinför tisdagsvikt

När jag påbörjade mitt slim och trimmande vägde jag mig alltid på tisdagar. I somras ändrade jag invägningsdagen till fredagar istället, man jag har insett att det inte fungerar så bra. Jag hinner nästan aldrig sätta mig ner och skriva ordentligt på fredagar. Jag väger mig och missar sedan att skriva in vikten av tidsbrist, jag glömmer bort det och sedan struntar jag i det.

För att få en nystart nu efter sommarens viktsemester ska jag nu köra igång igen och på tisdag är det återigen dags för tisdagsvikt. Jag ska ner till 77 kg. Därmed basta!

Kategorier:Gå ner i vikt
  1. 2010/09/26 kl. 9:43

    Hej! Vad duktig du är! Man måste vara målmedveten för att klara det. 🙂 Jag håller tummarna för dig.
    Jag ska precis ut på en promenad i solen, ÄNTLIGEN tittar den fram. Vi har haft ca 2 regniga veckor här i Örnsköldsvik, supertråkigt!
    Kram

  2. 2010/09/26 kl. 13:46

    Haha, helt nice ju! Jag hade också tänkt nystarta nu på tisdag! =)

    Resan fortsätter! =)

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

