Hem > Okategoriserade > Stegräknaren som gick ett tragiskt öde till mötes

Stegräknaren som gick ett tragiskt öde till mötes

I våras var jag flitig med stegräknaren, sen försvann den ett tag för att sedan dyka upp igen. Jag hittade den i en jackficka för ett par veckor sedan. Jag började använda den och förvånades över hur lite jag går nuförtiden. När jag stegräknade som allra bäst var det aldrig några problem att att komma upp till 12 000 steg. Efter ett par dagar såg jag att mina dagar numera landar kring 8500 steg.

Dags att börja gå tänkte jag och i fredags betstämde jag mig för att verkligen börja hårdköra igen. Då händer det sominte får hända. Jag är stressad och sen till dagis. Ser bussen, springer för att hinna hoppa på, stegräknaren lossnar och flyger ut på gatan, det kommer en bil och *krash*. Stegräknaren är ett minne blott. Nu ska jag investera i en ny.

Har ni några roliga att rekomendera?

Kategorier:Okategoriserade
  1. blondie
    2010/09/26 kl. 10:59

    Kan rekommendera en pulsklocka. En kul mojäng som hjälper mig att hålla pulsen uppe då jag promenerar/intervalltränar bland gulnade löv på trottoar och i park.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

