Hem > Okategoriserade > Starting with the girl in the mirror

Starting with the girl in the mirror

Morgonvikten landade på 88 kg, vilket i sin tur innebär att jag lagt på mig 2.5 kg på ganska kort tid. Denna vecka är tänker jag satsa allt på mig själv. För att få en spark i rumpan. Jag är vid gott mod och vet att jag grejar detta med lite envishet.

Kategorier:Okategoriserade
  1. Annelie
    2010/09/27 kl. 8:27

    Hej!

    Nu kör vi på.. Peppar varandra till tusen :)… Gymmet va kanonbra o en hård PT som vill träffa mej på onsdag redan.. Kan knappt röra mej nu… Lunch nån dag???

    Kram

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

