Hem > Okategoriserade > Kjolen är färdig

Kjolen är färdig

Jag glider omkring hemma i lägenhet och är så nöjd över mitt mästerverk. Nöjd och samtidigt lite orolig över att Lovisen fortfarande sover. Mammas tjej, minsann. Hon vet när hon ska sova så att mamma kan sy flamencokjol. Lägenheten är återställd. Symaskinen står där den ska, allt tygspill är kastat och nålarna är på plats på magneten. Det är som om tiden har stått stilla, men flitens låga har brunnit och ikväll är det jag som dansar flamenco i en sprillans ny kjol. Låt se, vad var det mer jag skulle göra idag innan dagishämtningen som äger rum om två timmar?
– Äta
– Hänga tvätt
– Diska
– Torka ur kylskåpet
– Laga mat
– Mata Lovi
– Byta blöjor på Lovi

Bäst att sätta igång…

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/09/29 kl. 13:24

    Den ser jätte fin ut! 🙂

  2. 2010/09/29 kl. 15:39

    Du kommer vara übersnygg ikväll!

    kram

  3. Ida
    2010/09/29 kl. 15:42

    Nu känner jag mig utanför! Och inga skor hittade jag i Paris heller, bara salsa skor (inte illa, men fel liksom för ändamålet…)

    Mn ska bli kul ikv.
    Kram!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

