Hem > Gå ner i vikt > Efter fyrtio längder och tio minuter i en bastu…

Efter fyrtio längder och tio minuter i en bastu…

… känner jag mig som en ny människa. Med lätta steg och ett sprängfullt vänsterbröst styr jag kosan hemmåt. Jag ska krypa ner i en varm säng hos tre små älsklingar, amma, titta på morgonnyhetern och välkomna ännu en dag i livet. En dag med en fantastisk start. Jag luktar gott och har även lyckats med en sneak peak inne i herrarnas omklädningsrum.

Kategorier:Gå ner i vikt Taggar:
  1. 2010/10/01 kl. 9:01

    Vad pigg och fräsch du ser ut. Morgonträning är klart underskattat. Man mår så himla bra av att komma upp och röra på sig innan frukost. Ha en fantastisk fredag!

    kram

  2. ÄtaTränaKämpa
    2010/10/01 kl. 13:16

    Egentid och träning, verkar som det var precis vad din kropp och själ behövde🙂

  3. 2010/10/01 kl. 13:44

    Sista meningen är ju helt oslagbart bra skriven!😀

  4. 2010/10/01 kl. 15:38

    Du ser härlig ut! Hoppas att dagen fortsatte på samma sköna sätt!🙂

  5. 2010/10/01 kl. 15:57

    åh va härligt! jag blir avundsjuk,men samtidigt peppad,ska nog försöka följa ditt exempel,det skulle jag nog behöva:)

  6. 2013/12/12 kl. 16:28

    If you’re still on the fence: grab your favorite earphones, head down to a Best Buy and ask to plug them into a Zune then an iPod and see which one sounds better to you, and which interface makes you more. Then you’ll know which is right for you.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

