Hem > Okategoriserade > God morgon små solstrålar!

God morgon små solstrålar!

Upp och hoppa. Klockan är 06.26 och det har blivit dags för ett hopp i det blå. Sent igår kväll packade jag väskan, tidigt nu på morgonen steg jag upp. Jag befinner mig utanför Eriksdalsbadet och väntar på att det ska öppna.

Känslan av att smyga upp ur sängen, smyga ut ur sovrummet och slutligen att smyga ut ur hemmet när alla sover är oslagbart befriande. Som på den gamla goda tiden när jag var fjorton och smet ut på nätterna.

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/10/01 kl. 7:11

    Åh så mysigt det låter. 🙂 Jag vill också smyga ut men tyvärr är det ingen annan än katterna som kommer undra var jag tar vägen. (Hump!) Jag ska också göra ett försök till att vara hurtig – jag ska ut och jogga! Wish me luck!
    Kram

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

