Hem > Okategoriserade > Elfasystem i sovrummet ovanför sängen

Elfasystem i sovrummet ovanför sängen

Vi har haft en skön dag med fix och trix. Efter att ha bott ett år i lägenheten har jag nu slutligen gått med på att sätta upp elfasystem i sovrummet. Ni som varit hemma hos oss kanske inte tror mig, men jag har faktiskt arbetat med färg och inredning i MÅNGA år. Trots det ser vårt hem ut som ett taikonläker av högsta rang. Elfa kommer förhoppnigsvis underlätta vår vardag. Genom att kunna förvara massvis av saker där, kommer vi slippa förvara det lite överallt. Jag har lite planer på hur jag ska pimpa upp väggen. Mer om det sedan.

För er som funderar på ett elfasystem kan jag varmt rekomendera det. Elfa är praktiskt och går att kombinera i alla möjliga sorter och former. En sak som jag verkligen gillar är den smarta bärlisten. Man borrar upp den på väggen och sedan häktar man fast reglar och konsoler utan att behöva borra mer. Allt vilar på listen. Bilden är lånad från elfa.

 

Kategorier:Okategoriserade
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

