Hem > Okategoriserade > Kex och vindruvsmellis…

Kex och vindruvsmellis…

… i Björns Trädgård. Det är en härlig höstdag. Vad gör du idag?

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/10/02 kl. 11:03

    Just varit ute på en härlig stärkande höstpromenad ner till vattnet med mamma och en sovande Ville i kärra. Jag tog massor av kort – såklart! Då är jag lycklig.

  2. 2010/10/02 kl. 12:55

    Det låter som en skön höstdag!
    Jag sitter hemma och snuvar, blev förkyld inatt =( Men jag ska inte klaga, nu har jag en anledning att sitta och mysa i soffan och fixa med naglarna =) Ikväll bär det av hem till mamma och pappa, det är Hej då middag för lilla syster som ger sig av till USA ett år.

  3. 2010/10/02 kl. 16:26

    Ser härligt ut. VI har precis avslutat Noels kalas för sina dagispolare. Puh!

    kram

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

