Hem > Okategoriserade > GOD morgon

GOD morgon

Vad äter du till frukost?

Kategorier:Okategoriserade
  1. carro
    2010/10/03 kl. 9:40

    Jag ska snart ta mig upp ur sängen och äta två Leverpastej mackor med gurka, en kopp svartvinbärste och ett glas med berocca för att få lite extra c-vitamin nu när jag är förkyld..

  2. 2010/10/03 kl. 9:50

    😀 Det jag hinner få i mig! Nu på helgen blir det lite bättre men på vardagarna brukar det typ bli två mackor med smör och i bästa fall ett glas juice.

  3. 2010/10/03 kl. 13:58

    Kaffe, avocado och ägg. :o)

  4. Ida
    2010/10/03 kl. 21:06

    Lätt morgonmål när man egentligen är för trött: Först micrar jag frysta hallon, ca 2 dl, sen ringlar jag lite honung över, skär ner en banan och strör lite solroskärnor på. sist tar jag vanlijyoghurt – och om jag inte har det så blir det mellanmjölk. Dricker en kopp thé till.

    Känns som vacker och god dvs bra start på morgonen, en timme senare blir det rejälare käk, typ grov macka eller gröt. Annars orkar jag inte jobba.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

