Hem > Okategoriserade > Pånyttfödd

Pånyttfödd

Jag säger bara en sak. Hallelujah! Tro det eller ej, men jag är full av energi. För första gången på ett bra tag känner jag mig ordentligt på hugget. Vad är hemligheten? Vi har haft en skön helg där vi fått massvis med saker uträttat. Vi skruvade upp elfasystemet i sovrummet igår, idag har vi storhandlat men bäst av allt:

Jag har börjat springa igen. Det är så himla skönt. Igår kväll sprang jag en 15 minutersslinga utan att stanna. Ikväll sprang jag samma slinga och nu sitter jag här. Glad, nöjd och stolt. Istället för att tänka:

 Kan jag inte springa fem kilometer utan att stanna får det vara.

tänker jag:

 Nu ska jag vara snäll mot mig själv och börja småskaligt och känna att jag klarar av det. Sedan ökar jag steg för steg.

Som ni vet har jag varit låg sedan ett tag tillbaka, allt det där känns avlägset just nu och jag sprudlar av liv. Jag kan verkligen rekomendera er som känner er trötta att ge er ut på en kvällspromenad eller joggingtur. Gör det till en god vana. Jag lovar er att ni kommer må bättre. Stor kram till er alla!

Kategorier:Okategoriserade
  1. carro
    2010/10/04 kl. 7:13

    Härligt att höra att den vanliga Anna är tillbaka. Jag håller med om att lite träning gör underverk!

  2. Joh
    2010/10/04 kl. 12:19

    min vän sa en bra sak som peppade mig
    när jag kände att kraven ökade ,
    den absolut bästa motionen som finns , är den motionen som blir av ,, hellre lite än inget alls 🙂

    kram ! /Joh

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

