Hem > Okategoriserade > Kanelbullens dag

Kanelbullens dag

1 av 365 dagar är kanelbullens dag.
364 av 365 dagar är kanelbulleoffrenas dag.

Det är kanelbullens fel att jag inte lyckas gå ner i vikt. Ska du äta kanelbullar idag? Eller kanske rent utav baka kanelbullar idag?

Kategorier:Okategoriserade
  1. Caroline
    2010/10/04 kl. 10:13

    Japp, jag planerar att baka kanelbullar i eftermiddag. Funderar till och med på att fylla dem med lite mandelmassa så de blir extra saftiga! =D

  2. 2010/10/04 kl. 12:45

    Ja, jag ska baka kanelbullar idag. Det blir en första gång för mig. Jag bakar alltid mitt eget bröd men jag har aldrig försökt mig på bullar.

  3. Elise
    2010/10/04 kl. 13:28

    Hej fina du!
    Sitter och äter en bulle från lux 🙂 *mums*
    Skulle vara så mysigt att ses över en fika snart?? Tiden går och vi bara ringer om varandra 😦
    Kram

  4. Lotta
    2010/10/04 kl. 16:03

    Startade dagen 07.00 med att baka bullar, sen åkte jag och mina barn till min mormor och bjöd på dem. Och hon i sin tur bjöd på typ 7 sorters kakor.. :-/

  5. 2010/10/04 kl. 17:27

    det va svårt att låta bli och köpa när jag va till ica för hela affären lukta bulle men jag lyckades låta bli! Är väldigt nöjd med det

  6. 2010/10/04 kl. 22:54

    Jag har inte ätit någon kanelbulle idag.. Men det var svårt att motstå, det luktade ju nygräddade kanelbullar överallt…

  7. Annelie
    2010/10/04 kl. 22:56

    Jag har inte ätit någon kanelbulle idag..

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

