Hem > Okategoriserade > Vill du gå på mässa?

Vill du gå på mässa?

Jag har två biljetter till ”Underbara barnmässan” som äger rum i helgen. Du har chans att vinna dem. Om du ändå har tänkt att gå har du chansen att spara in 2×130 kr som entrén kostar. För att vinna biljetterna gör du såhär:

1. Ge mig feedback på bloggen, i detta inläggets kommentarsfält. Vad tycker du är bra? Vad skulle du vilja läsa mer eller mindre om?
2. Om du har en blogg och länkar till mig får du två extra lotter i dragningen.

Tävlingen pågår till klockan 17 idag. Då drar jag en vinnare och postar sedan biljetterna. Jag bjuder på frimärket.

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/10/06 kl. 8:07

    åh jag vill vinna!!har aldrig varit på en mässa förutom nån slags båtmässa med min far när jag var liten:P
    Kikar in på din blogg MINST en gång per dag,trots bloglovin. Blir oftast glad och även peppad av det du skriver,även om du kan vara både besviken,irriterad,arg lr uppgiven över saker. Tycker det finns en värme i din blogg,och den värmen räcker ända hit till Haninge:P Jag är inte så kritiskt,en blogg är ju ändå ett slags bollplank för en själv också,inte bara till för läsarna,så vissa saker(ang vikt och olika sätt att tappa densamma tex,jag är pinnsmal och har snarare haft motsatt problem;)) kanske intresserar just mig mindre (men inspirerar säkert en massa andra människor). Ändå kan jag glädjas med dig när det går åt ”rätt håll”. Jag tycker om hur du skriver om kärleken och relationer,och att vara mamma….jag tar glatt emot tips på varm choklad med vita chokladtoppar och annat gott,och känner systerskap när jag vräker i mig för många bullar. Jag blir peppad att gå och simma lr träna… Dina inlägg om politik och kamphundar engagerar mig. Kort och gott,din blogg är full av glädje,värme och inspiration i en faktiskt,tycker jag,alldeles förträfflig blandning. Mera så!:)

  2. 2010/10/06 kl. 9:53

    Jag vill tävla! 😀

    Jag gillar dina södertips och dina pepp-inlägg! Till exempel ”Var stolt över det du kan just nu” som du skrev igår, träffade rätt just igår hos mig faktiskt. Och så är jag ju en mammabloggsjunkie så jag gillar ju att läsa om vad andra mammor har för sig. Typ få lite inspiration och lyfta på mitt ***** och ta mig ut någonstans, hehe.

  3. 2010/10/06 kl. 9:54

    Justja.. jag länkade från min blogg också såklart!

  4. 2010/10/06 kl. 11:04

    Det här låter som en tävling helt i min smak. Har varit på mässan de senaste 3 åren och ska dit i år igen 🙂 Hade ju desutom inte varit helt fel att spara in biljettpengarna med tanke på att jag är så galen att jag tar med mig familjen och åker från Luleå enbart för att få på mässan i stockholm 🙂

    Det jag gillar bäst med din blogg är att trots att du är en mamma med två småttingar så handlar din blogg inte bara om dom. Jag gillar att läsa mammabloggar och har inget emot inlägg om barnen men det är skönt med en blogg som även tar upp andra vardagliga saker. Och så älskar jag ditt sätt att skriva. Du kan verkligen formulera dig på ett underbart sätt.

    Främsta anledningen till varför jag började läsa din blogg var dina viktminskningsinlägg som jag verkligen finner inspirerande. Just nu blir det ju dock enbart viktökning för mig i någon månad till men sen hoppas jag på att kunna börja göra mig av med alla överflödiga kilon och då är den här bloggen en riktigt bra inspirationskälla.

  5. 2010/10/06 kl. 11:10

    och självklart har jag länkat till tävlingen i min blogg

    http://vidvagensande.blogg.se/2010/october/tavling.html

  6. 2010/10/06 kl. 14:02

    Mer mat, tack. Mer vad du äter. 🙂 Det bästa är alla foton, det var inte så mycket av den varan tidigare. Men nu så – och det gillar jag.

    Puss och kram!

  7. Fanny
    2010/10/06 kl. 14:13

    Jag har tänkt gå på underbarabarnmässan i flera år, men det lyckas alltid vara nåt som kommer i vägen.. Om jag får biljetter bara MÅSTE jag ju gå! 🙂
    Ser fram emot, och skulle behöva, åka dit och bli inspirerad och det skulle säkert bli uppskattas av lilltrollet också.

    Med din blogg gillar jag att du är lätt (för mig) att identifiera sig med, med småbarnlivet, att tycka om sig själv trots ett par kilo extra, relationsproblemen som vi alla har mer eller mindre och snygga gummistövlar och läppstift som gör livet en liiiten gnutta roligare.
    Jag är dock inte särskilt intresserad av blomster och växter som du skriver om lite då och då..
    Gillar att du visar upp och lottar ut roliga och kitchiga sker som babushkorna (eller vad var dom hette nu då egentligen…)

  8. 2010/10/06 kl. 16:12

    Nu är jag lite förutseende här. Om utifall att jag skulle vinna så skulle jag gärna få biljetterna skickade till sambons föräldrar eftersom vi flyger till stockholm i eftermiddag. Lär dessutom inte ha tillgång till internet under stora delar av eftermiddagen/kvällen nu så jag postar rätt adress här ifall den skulle behövas.

    /Lisa

  1. 2010/10/06 kl. 9:50

Kommentera

