Hem > Okategoriserade > Fika på Södermalm – Gildas rum

Fika på Södermalm – Gildas rum

Gilda är ett av Södermalms i särklass snyggaste fik. Det är kitchigt inrett och hemtrevligt. Gilda är ett av mina favoritfik, mycket på grund av den snygga inredningen.

Skånegatan 79, mån-tors 8-23, fre 8-20, lör 9-20, sön 9-21

Kategorier:Okategoriserade Taggar:
  1. 2010/10/07 kl. 20:12

    åh va mysigt det såg ut? dit har jag inte hittat,brukar oftast bli Blå Lotus för mig. Var ligger Gilda nånstans?

  2. 2010/10/07 kl. 20:57

    Hej Kristin!

    Fortsätt gå förbi Blå Lotus med Skrapan i ryggen och följ Skånegatan tills du når nummer 79. Du kommer inte ångra dig.

  3. 2010/10/08 kl. 8:42

    okej! Då blir det nog ett besök redan i helgen kanske:) Tack!:)

  4. 2010/10/09 kl. 21:19

    Måste bara tacka för tipset om Gilda! va där med min älskade karl idag och blev KÄR!Helt underbar inredning,världens mysigaste stämning…blev totalt inredningsinspirerad åxå<3

  5. 2010/10/09 kl. 21:24

    Vad kul Kristin! Visst är det ett fantastiskt ställe! Jag älskar det.

    • 2010/10/10 kl. 13:15

      Ja! Och kan inte fatta att jag aldrig varit in där…har ju gått förbi minst tusen gånger lixom:)
      Hursomhelst älskar jag den där bohemiska llite franska-budoirstilen, var tom tvungen att hänga upp lite extra ljusslingor när vi kom hem och köpa nya tekoppar på Indiska haha:) Och hallongrädden till kladdkakan…jag nästan dog lite:P

  6. 2013/12/14 kl. 11:33

    Another excellent website reviewed by my freakin remarkable mind! I might not be capable to preserve virtually any info for an even though after getting all of this in. Thanks you again with respect to the great material and details, this will definitely certainly not be with respect to received

  1. 2011/04/12 kl. 14:27

Kommentera

