Hem > Okategoriserade > Stöd rosa bandet

Stöd rosa bandet

Jag läste på Grynisens blogg att hon idag skänkt 50 kr till rosa bandet genom att skicka ett sms. Nu har jag också gjort det. Det känns bra att stödja forsking kring bröstcancer. Rätt som det är sitter man där själv med en eller två knölar i bröstet. Många bäckar små gör en stor å.

Vill du skänka 50 kr? SMS:a ROSA till 72988 

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/10/07 kl. 14:29

    Jag skänker också! En kompis till familjen fick bröstcancer i vintras, vid midsommar fick hon sista cellgiften, sen har sommaren gått åt till att fem dagar i veckan åka till sjukhuset och strålas. Behandlingen avslutades i augusti har jag för mig och nu håller vi alla tummar och tår som finns för att hon inte ska få tillbaka det! Även om fler och fler överlever cancer så är det en läskig sjukdom och behandlingen är tuff, man verkligen ser på kroppen hur mycket stryk den tar av alla gifter som pumpas in i kroppen!! *Usch ryser..*
    Men jag tycker även att prostatacancer borde uppmärksammas mer, har två i släkten som dött av det de senaste åren, så den forskningen behöver också mycket pengar… =/

  2. 2010/10/07 kl. 15:35

    Haha Tack 🙂
    Kul att du tittade in!
    Bra gjort m rosa bandet!
    Jag har m skänkt pengar, gör det varje år o sen är jag månadsgivare till läkare utan gränser m 🙂

    Välkommen åter o jag kommer fortsätta läsa din blogg 🙂

    MVH
    K

  3. 2010/10/07 kl. 22:31

    Vad kul att du länkade 🙂 Visst är det en bra grej, ett SMS så har man bidragit!!!

    Trevlig blogg du har!!!

    Ha en trevlig kväll

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

