Hem > Okategoriserade > Morgondopp

Morgondopp

Fröken Hurtig går med raska steg. För en vecka sedan smet jag hemifrån i okristlig tid, nu gör jag det igen. Jag är på väg ner till Eriksdalsbadet för att ta ett morgondopp och simma av mig veckan som gått.

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/10/08 kl. 14:41

    Härligt att kunna träna! Nu är jag vansinnigt trött på min förkylning för jag vill verkligen iväg och träna, hade ju precis kommit igång på Friskis och så blir jag förkyld.. *morr*

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

