Hem > Okategoriserade > En härlig lördag för kompismingel

En härlig lördag för kompismingel

Mina två favoritmänniskor av snoppbärarkön har precis lämnat the buildning.
Jag känner mig busigt fri trots att detta inte är något ovanligt. I vanliga fall brukar vara hemma själv med Lovisen. Men just idag är det:

1. Lördag, familjen brukar alltid vara samlad då, solorace gör vi i veckorna
2. En vacker höstadag
3. Evigheter sedan jag träffade min älskade fru (Helena)

Telepatisk förmåga som vi har ringde hon förut och frågade ut mig på fika. Klart vi ska fika. Om tajmingen fungerar som den ska kommer vi förhoppningsvis stöta på Lady Dahmer. Frugan och jag har hängt ihop sedan urminnestider, för två år sedan skulle vi ha ett hejdundrande tjugoårsjubileum. Tyvärr blev det aldrig av. Lady Dahmer är en nyfunnen vän som jag älskar att lära känna. En blandning av gammal och nytt. Jag ska alldeles strax bege mig, men först ska jag ta av den kokandes kycklingen på spisen och sedan ska jag borsta tänderna.

Förutom leka med kompisar har jag två viktiga missions att genomgöra.
1. Köpa en vajer att sätta upp i sovrummet framför elfasystemet i sovrummet.
2. Köpa fat till blomkrukorna. Jag har accepterat faktumet att hösten är här, planterat om alla mina pelargoner nu och tagit in dem.

Kategorier:Okategoriserade
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

