Hem > Okategoriserade > 101010

101010

Ett drömdatum att:

– Föda barn på, jag passar på den
– Bli friad till, sannolikheten att älsklingen pop the question just idag ser jag som liten
– Göra ett viktigt statement i livet, vad skulle det vara? Att ge mig fan på att kämpa med de sista 10 kilona?

Nästa drömdatum som inträffar blir 111111. Jag undrar hur livet ser ut då. Det är om ett år och en månad. Om jag får gissa och tro hoppas jag att följande inträffat till dess:
– Vi har kommit helt i ordning med vår lägenhet, det vore väl märkligt annars.
– Lovisen har hamnar på ett bra dagis
– Jag har kommit en bit längre på mina studier
– Ett tredje barn sparkar i magen
– Jag har lyckats nå min målvikt på 77 kg

Vad tror ni att ni gör 11/11-11?

Kategorier:Okategoriserade Taggar:
  1. 2010/10/10 kl. 8:59

    Hoppas oxå på en nr 3 då….eller allra helst nu 🙂
    Men 11/11- 11, skulle det sitta fnt att gå ner 11 kilo till. fast verkar föga troligt 🙂

  2. 2010/10/10 kl. 11:27

    jag vet redan vad jag ska göra 11-11-11! då ska jag fira min kära fars 60-årsdag nämligen 🙂

  3. blondie
    2010/10/10 kl. 19:29

    Jag har gått ner 11 kg. Dante har börjat på samma dagis som Zacharias och jag har börjat arbeta igen. VI har renoverat klart vår lägenhet och börjat möblera den. Zacharias har kommit ur trotsåldern. Jag har börjat studera igen på kvällstid. Önskemål och åter önskemål, men förhoppningsvis inom räckhåll.

  4. 2010/10/10 kl. 20:42

    Jag hade en sedan länge bestämd date med mitt ex då, så nu känns det lite sorgligt att tänka på det eftersom jag misstänker att han inte kommer komma ihåg det… Men 11 är iaf mitt ”turnummer”, så det lär bli en bra dag ändå 😀

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

