Hem > Okategoriserade > Nagelförlängning

Nagelförlängning

Vill man vara fin, får man lida pin. Vet ni vad jag ska göra imorgon? Jag ska gå hit och fixa mina naglar.

Det fanns en tid i livet då mina naglar var fina, långa, starka och hårda. Den tiden är förbi. Fråga mig inte varför men det är en omöjlighet att få naglarna fina nuförtiden. Varje höst brukar jag skämma bort mig med något höstpiff. Denna gången är det naglarnas tur att bli pimpade. Det var evigheter sedan jag gjorde nagelförlängning. Jag ser fram emot det. Snygga naglar är guld värt!

Brukar du fixa naglarna?

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/10/11 kl. 17:29

    Brukade också fixa med naglarna innan lillan kom. Men nu är det ju ganska opraktist nu när hon är så liten. Men snart kommer jag nog också att fixa mina, det gör ju väldigt mycket att ha fina naglar. 🙂

  2. 2010/10/11 kl. 20:19

    ja!va och fixade mina i fredags,gelenaglar med förlängningar:) 500 spänn men väl värt det,långa,snygga starka och hårda! Naturella men med blodigt glansiga röda toppar,blev skitcoolt:) Tänkte pimpa till dom lite extra till jul sen med silverutsmyckningar åxå hehe:)

  3. 2010/10/11 kl. 20:31

    Jaaa, när jag inte jobbar. Nu jobbar jag ju på operation o det gör det omöjligt!

  4. carro
    2010/10/11 kl. 21:15

    Nu blev jag lite avundsjuk! Saknar mina långa fina naglar! Jag längtar tills jag börjar jobba så att jag har råd att fixa det igen! 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

