Hem > Okategoriserade > Vem är du som läser min blogg?

Vem är du som läser min blogg?

Det var ett tag sedan jag efterlyste en presentation. Läsare har kommit och gått sedan dess. Jag är nyfiken på vilka som läser min blogg nuförtiden. Var måndagsgullig och berätta om dig själv. Hur hittade du hit? Vad är det du gillar med bloggen? Vem är du? Har du en egen blogg som du vill att jag och mina läsare ska besöka? Klicka här för att komma till sidan om dig.

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/10/11 kl. 12:26

    Jag hittade hit genom lady dahmers blogg.
    Jag tycker om bloggen men jag kan inte sätta fingret på exakt vad.
    Jag är en ”ung” mamma till 2 pojkar födda 080801 och 100703.
    Jag bloggar om mitt liv precis som alla andra.
    Jag känner att mitt liv äntligen börjar ta fart och ordna upp sig. Men ett bagage av dåliga killar, skolavhopp, dåliga vänner och kronofogden så börjar jag verkligen äntligen ordna upp allt och det känns så skönt. jag har nästan bytt ungänge helt är tillsammans med en bra kille betalar av mina skulder och ja. Skönt är mitt liv just nu.

  2. 2010/10/11 kl. 12:47

    Jag läser fortfarande din blogg, den är den första jag går in på när jag slår på datorn.. Men det vet du ju redan 🙂

    Jag längtar efter en fika med dig, det var ju sommar senast vi sågs.. Kram

  3. 2010/10/11 kl. 12:56

    Ja, jag vet inte vad jag ska skriva riktigt. Hittade hit genom andra viktbloggare, och det var väl främst den delen jag var intresserad av först. Sen fastande jag liksom, och nu är jag en trogen läsare! Kul att läsa om ditt liv som mamma också till exempel, det kommer jag ju förhoppningsvis bli själv någon gång också 🙂
    Dessutom kul med lite Stockholmstips eftersom jag nyss börjat plugga där (trots att jag är och fortsätter vara Uppsalabo).

    Och min egen blogg hittar man på följande adress:
    http://nyttighetermm.blogspot.com/

    Den handlar om mitt liv som student, mina egna försök till viktnedgång och diverse annat. Alla är mycket välkomna att kika in!

    Ha en bra måndag!
    /Studentskan

  4. 2010/10/11 kl. 15:05

    30 år, boendes på landet inte långt fån city, 2 ungar…en egen blogg via länken där uppe 🙂

    Lätt hypokondrisk o hittade hit via nån som länkade!!

  5. 2010/10/11 kl. 18:05

    Jag är jag! 🙂
    26 år, innerstadsboende bonde från landet, älskar fotografering och choklad!

    Jag länkar till dig via min blogg nu btw. 🙂

    Kram

  6. 2010/10/11 kl. 18:32

    Hej, jag hittade din blogg via Bambi. 🙂 Jag kollade då & då först, men sen blev jag fast! Sen dess har jag följt din blogg. & nu har jag den på min bloglovin lista med! 😉

    Jag är en 31 årig tjej, som lever ensam, har inga husdjur, bor en etta. Pluggar på komvux, läser in betygen för att sen kunna söka vidare. Läser just nu Matematik GRUV (den matematiken man läser i högstadiet), Samhällskunskap B & en valbar kurs till Undersköterska utbilningen, Sjukvård.
    Jag är utbildad Barnskötare & Undersköterska, jobbat inom Barnomsorg, Äldreomsorgen & LSS-verksamheten. 🙂 Så jag tror nu så vill jag plugga till Elevassistent, jag gillar att lösa lite problem, & jag gillar jobba med ungdomar med funktionshinder.
    När jag inte pluggar & bloggar så umgås jag gärna med vänner, tar promenader, fotograferar, ser på tv & film.
    Ja nu fick du veta mer om mig. 🙂

  7. 2010/10/11 kl. 18:40

    Hittade hit via Nina Ruthströms blogg. Jag är 33år.
    Är mamma till 3 pojkar, -02, -08, -09. Börjat få upp intresset för Genus osv
    Jag har inte läst din blogg så länge…… men gillade den direkt. Kämpar precis som du med vikten. Var väl de jag fastnade för först.

    I min egen blogg skriver jag om allt möjligt som händer i mitt liv. Även om kämpandet med vikten.

    /Ha en bra måndag kväll. Sofi

  8. zassa
    2010/10/11 kl. 19:58

    Hej du!
    Jag verkar vara den enda som inte har en blogg, men läser DIN gör jag varje dag<3. Jag fastnade direkt för jag tyckte vi hade mycket gemensamt. Du är precis den typ av vän jag skulle önska jag hade flera av =)

    Tror jag hittade hit när jag letade efter viktbloggar.

    Jag är 30 år och har en snart 17 månaders pojke. Under graviditeten gick jag upp 37 kg och nu kämpar jag med att gå ner ca 20 kg övervikt med LCHF och träning.
    Jag bor i skåne, men har studerat och bott i sthlm i två år.
    Kram på dig.

  9. Tankgirrl
    2010/10/11 kl. 20:49

    Hej!
    Jag hittade din blogg genom Lady Dahmer! Jag gillar din blogg på grund av din värme, även ”dåliga” dagar känns du så varm och kärleksfull! En kopp kaffe och din och Lady Dahmers blogg på morgonen är den bästa start man kan få!

    Jag är 25 år (snart) och pluggar Pedagogik och Litteraturvetenskap på universitetet, bor i Linköping tillsammans med min dotter Adora och min sambo.

  10. 2010/10/12 kl. 8:28

    Som flera andra så hittade även jag dig via Lady Dahmer och nu prenumererar jag:-). Jag tycker din blogg är jättemysig och det finns alltid nåt intressant att läsa.
    Jag är 28 år, gift med en datanörd, mamma till en tvååring och läser andra året på sjuksköterskeutbildningen med mål om att bli barnmorska en vacker dag. Jag är bloggnybörjare och skriver mest om mitt liv, pyssligheter som jag håller på med, mina tankar om föräldraskap. Är väldigt intresserad av vetenskap, genus och hur man bör förhålla sig till barn.

    Kram Catrin

  11. 2010/10/12 kl. 9:07

    Jag heter Titti. Jag hittade hit från någon annan blogglänk för några månader sedan, kanske via Bambi. Jag är en lantis som bor så långt från innerstan jag kan med tanke på att jag jobbar där inne. Jag jobbar som jurist men drömmer om att få jobba mer kreativt (Den stora drömmen bland 30-cirka-bloggarna?). Jag bloggar lite själv, om allt möjligt.

    Jag tycker om din blogg för den känns ärlig och så verkar du vara så himla fin!

  12. Anna S
    2010/10/12 kl. 15:14

    Hej!

    Jag minns inte hur jag först hittade hit, men någonstans mitt i allt klickande hade det att göra med din viktnedgång som också var det första jag fastnade för. Men sen läste jag mer och kände bara – vilken skön tjej! Du verkar så ärlig, skruppelfri, glad, klok, vanlig(!) och bara härlig… Allt för många bloggar fokuserar tyvärr bara på att ge en bild av det perfekta livet där deras barn är ännu en perfekt accessoar.

    Är själv en mammaledig 31-åring och stolt mor till vår förstfödda charmiga dotter Minou på 6 månader. Håller hus på andra sidan sundet av Söder, dvs Hammarby Sjöstad, men är inflyttad från landet för ca 10 år sedan. Kämpar, njuter, skrattar, promenerar, fikar, aktiverar, busar mig genom dagarna och tycker det är härligt! Har tyvärr ingen en blogg, men kikar in här troget. Tack för en fin blogg!

    Kram Anna

  13. Nanna
    2010/10/12 kl. 20:58

    Jag hittade dig via viktbloggarna (men har klickat hit via Lady Dahmer några gånger också). Jag tycker om den blandade mixen i din blogg, familjelivet, motionen och shopping utan att för den skullen på något vis verka ytlig. Du är en sådan jag gärna skulle vara kompis med helt enkelt 😉
    Jag bor i Dalarna med mina två barn (2½ och 4 år) och vår hund, kämpar också för att gå ned i vikt. Har äntligen lagt pulvrandet och dietandet på hyllan och har istället börjat äta nyttigt och motionera. För första gången i mitt liv kan jag springa, började med 2,5 km och springer nu 5 km varannan dag (utöver det styrketränar jag och tränar på crosstrainern) mitt mål är att springa midnattsloppet till sommaren 🙂

  14. Nadia B
    2010/10/13 kl. 2:00

    Upptäckte din blogg när du gjorde reklam om den på bloglovin för några månader sen, klickade på prenumerera direkt.
    Jag är en 26 årig 2-barnsmor som har haft en del motgångar i livet, men som nu 1 år efter separation och förlossning verkligen börjar komma vidare i livet. Tycker det är spännande att följa din viktresa, gör min egen oxå om än lite passivt just nu! Vill bara säga att jag verkligen gillar din blogg, var i Sthlm i helgen hos min syster (själv bor jag i Skåne) och när vi gick runt på gatorna på söder kom jag på mig själv med att tänka på att jag kanske skulle springa på dig där. Nästan som en kändis hi hi! Fortsätt göra det du gör, det funkar! /Nadia

  15. 2014/01/10 kl. 0:17

    Very nice blog, and very nice tips, thank you…..

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

