Hem > Gå ner i vikt > 6.1 km

6.1 km

Hurra för Apan! Jag agerar hejarklack åt mig själv för jag är så sjukt nöjd med dagens ”må bra insats”. Kan ni förstå att jag sprang i 41.37 minuter utan att stanna? Pepp på er därute.

Kategorier:Gå ner i vikt Taggar:
  1. 2010/10/12 kl. 21:25

    Bra jobbat!!! Det är kämpigt men shit vad nöjd man blir när man kliver ner.. ska väl försöka ta tag i min träning snart.. jag lovar, alldeles strax😛

  2. 2010/10/12 kl. 21:27

    Åh! pepp!
    Nu blev jag inspirerad att fota framsteg jag oxå… Synd att inte Spinnigcykeln har info..
    Får väl ge mig på ett löpband helt enkelt😉

  3. 2010/10/12 kl. 22:25

    Skitbra ju!
    Heja apan!

  4. 2010/10/13 kl. 11:42

    fan va duktigt du är

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

