Hem > Gå ner i vikt > 87.6 kg

87.6 kg

Det stör mig att jag gått upp 0.4 kg sedan förra veckan. Därför ska jag nu ge mig ut på en lång powerwalk innan dagishämtningen. Jag ska ner tio kilo till det bara är så, nu är det kämpa som gäller.

Kategorier:Gå ner i vikt Taggar:
  1. Annelie
    2010/10/12 kl. 14:44

    Kämpa, kämpa… Min vikt har oxså gått upp. Känns som en uppförsbacke. Men med din insparation o påhejande så kämpar jag vidare.. Kram

  2. 2010/10/12 kl. 15:16

    Det är rätt inställning! Härligt att höra att du har en kämparglöd!

  3. blondie
    2010/10/12 kl. 16:05

    Vi får alla motgångar. Det är bara att kämpa på och vara envis!!!

    Kör du någon styrketräning? Ju mer muskler man har desto fastare kropp och snabbare förbränning av det där överflödiga fettet.

  4. 2010/10/12 kl. 17:46

    vikten går ju alltid upp och ner lite! vätska som samlas och lämnar kroppen beroende bland annat på var i menscykeln man är. men allt det där vet du säkert 🙂 kämpa på!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

