Hem > Okategoriserade > Gelnaglar hos Pernilla på Bra Snygg

Gelnaglar hos Pernilla på Bra Snygg

Södermalms i särklass bästa nagelstudio heter Bra Snygg och är belägen på Bondegatan 12. Jag minns när de slog upp portarna en sommar för sju år sedan, ett par månader senare höstpimpade jag naglarna för första gången med strålande resultat. Jag har sedan dess gjort naglar lite då och då. Nu sitter jag här igen under Pernillas nagelfil.

Lovisen sover tryggt i buggan utanför med en vakande flamingo på andra sidan rutan.

Kategorier:Okategoriserade
  1. 2010/10/12 kl. 17:23

    härligt med lite höstfix! och den där tekoppen kan vara den vackraste jag sett!!

  1. 2010/10/18 kl. 16:03

Kommentera

